Thursday, December 10, 2015

Memang Tak Tido La Jawabnya...

Hi korang...
Sekarang ni macam - maca orang buat utk attract people kan..tgok la koleksi bedsheet yang ni..sebelum ni aku perasan ada 3D dan 4D Bedsheet yang corak timbul2 tu kan...kan femes kejap cadar macam tu..sebab corak nampak real...ni ada lagi..kali ni kalau sesapa beli memang terus terang aku cakap x jadi tido..sebab apa? sebab perut yang kenyang atau tengah diet terus lapar tengok bedsheet dan bantal semua bercorak makanan..

Tak percaya?meh le tgok...kalau aku mmg x beli la bedsheet corak macam ni....bahaya buat aku ...kang tak pasal2 nafsu makan naik plak....


bantal bentuk telur lagi...


mak aiiii...bantal udang...dah la aku pencinta udang


oh crab...ini lagi x leh....aku giler ketam jugak


siyes yang ni boleh buat perut aku berbunyi...so x yah tido la nanti


untuk pencinta Salmon


hehehehe....siyes la...aku yg tengok ni pun leh telan air liur


yang ni ok skit...

Kalau korang pun sure tak sanggup kot beli cadar ni...sure takleh tahan nyer walau hanya sebiji bantal coz its look damn real kan.....

apa pendapat korang?

13 comments:

  1. errr tak nak lah tidur atas nasi lemak. kang terjaga tengah malam, mengagau kelaparan hahahhaa

    ReplyDelete
  2. Heee... tapi kakak terpikatlah SA
    Kakak nak google dan nak belilah satu. Menarik sangat hihi..

    ReplyDelete
  3. heheheheh nmpak real... tak sanggup lah nk buat tdo kang terasa2 mcm tdo atas meja mkn hehehehe

    ReplyDelete
  4. Boleh termimpi makanan tu masa tido SA,
    Takut menggigit jer malam hari cadar tu hahaha

    ReplyDelete
  5. ni maunya mimpi dok kopek udang ni heheheh

    ReplyDelete
  6. bantal udang & ikan...giant btul hehe..mcm2 skarang ni kn

    ReplyDelete
  7. haha..kalau nieyl laaaa...
    alamat nyer...masuk bilik je lapar...hihi..
    mahu nieyl makin mengembang nie..hihi

    ReplyDelete
  8. hahahaha...mmg asyik lapau je la kak..mana boleh tido..hahaha

    ReplyDelete
  9. mmg fikir pasal mkn jer la nnt..haha

    ReplyDelete
  10. perghh... perghhh.. dapnye.. betullah.. rasa takleh tidur sebab dok teringat2 nak makan.. ;)

    ReplyDelete
  11. Adui, tak lakulah bisnes cadar macam ni dah semua takut nak beli! Maybe ada dua jenis pembelilah. Satu, yang suka beli sebab bila tengok gambar makanan dia terus kenyang tak payah makan lalu boleh diet. Satu lagi yang tak sanggup beli macam SA ni sebab takut tak boleh tidur malam dan tak tahan lapar tengok makanan 'atas katil' Hahaha!

    ReplyDelete
  12. saya boleh beli, as kenangan jer, lol~

    bantal pelukk tuhh sedapp, yummmyliciousss!!!!

    hmm, lau mntk hantaran ni pun ok.not bad, muahahhaa...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah