Friday, December 4, 2015

Wajah - Wajah Boss Zaman Sekarang


Hi korang...

Selamat hari Jumaat....hep..bangun...wake up....tiada istilah malas eh....
comel kan gambar kat atas tu...walau pelbagai Eskpresi wajah dalam gambar tu tapi sebab gambar kucing...makanya jadi la comel..cuba korang gantikan ngan wajah boss korang....hehehe...dan jugak wajah 2 yang last tu....hehehehe...mesti buruk kan....

Selamat bekerja di hari terakhir minggu ini korang....lepas ni weekend....boleh la rehat....
Tapi aku tiada istilah rehat...kerja jugak Sabtu...Ahad baru leh rehat...


4 comments:

  1. Terkekeh-kekeh kakak dibuatnya SA ni.
    Intern tu cute kan.. bila dah besar tahulah nanti haha...

    ReplyDelete
  2. Hahahaha.... yg employee tu tak tahan tu... hahahaha...

    ReplyDelete
  3. dua yang bawah sekali tu sangatlah comel.. sebab kecik lagi.. cer dah tua, samalah macam gambar yang atas sekali.. kihkihkih..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah