Tuesday, December 8, 2015

Ragam Anak - Anak....

Sabtu lepas mereka berkumpul....bergurau senda...bermesra...mereka adik beradik sepupu...tapi keakraban yang terjalin memang susah nak di gambarkan dengan kata- kata...aku bahagia melihat kemesraan mereka..semoga jalinan silaturrahim ini berpanjangan hingga mereka dewasa...anak aku dan anak- anak adik aku memang rapat...

Sempat aku rakamkan kemesraan mereka....Dania, Qhaira, Ikie dan Dhia...cuma si kembar Aressa dan Adeliya tak ada dalam gambar....pertemuan yang seketika..cukuplah buat masing- masing melepas rindu...nak jumpa selalu agak payah sebab Ikie dan Dhia ada di Muar...

Jom tengok aksi anak- anak kesayangan aku ni...


pose 1 di car porch..


Aksi spontan Qhaira


geram tengok  Qhaira


Ntah apa la aksi yang dia buat


aksi qu puteh...rasa nak gigit je Qhaira


Qhaira tu sebenarnya x leh nak dekat ngan Dhia tu...tp dalam pic ni nampak baik plak...


peace....cubaan peace yang gagal buat si kecik tuh


susah nak amik gambar yang ready...yang ni je ok..


haih....takpe la janji korang comel


Qhaira yang paling comel...ada jer aksi kelakar dia....Dhia masih pemalu...

Mereka anak- anakku..

meraka yang aku harapkan di hari tua ku..

mereka penyambung generasi keluargaku...

mereka yang menyinari hari- hariku...

mereka yang aku sayangi ...sampai mati.....

membesarlah kamu semua menjadi anak yang berguna.....

semoga allah mempermudahkan perjalanan hidup kalian......ya allah...jaga mereka ini untuk aku....

Amin....

6 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah