Wednesday, December 23, 2015

WW : Beza Budak Dulu Dan Sekarang

Hi korang....sesuatu yang menarik untuk dibincangkan....



  1. Zaman kita dulu berlumba- lumba nak rebut tiang
  2. Zaman sekarang umur setahun jagung dah mula berebut jantan
  3. Zaman kita dulu menyorok dalam rumah takut nak jumpa orang
  4. Zaman sekarang terang- terang dating pegang tangan
  5. Zaman kita dulu pegi mana- mana mak abah kiri kanan
  6. Zaman sekarang suka nak jalan ngan kawan- kawan

Betul Kan?

11 comments:

  1. Memg btl la kak..kita dulu 10 thn msh main kejar2 polis entry hihi

    ReplyDelete
  2. Sebab itu anak-anak sekarang jgn marah kalau ibu-ayah kawal lebih ketat sebab di luar sana yg mahu menjebakkan pun banyak - takut kan SA

    ReplyDelete
  3. hahaahahahaha tegelak bedekah lieya bace pic tu along...betul2...rebut tiang main acah galah ...takpun main getah ....adoiii lawak2...

    ReplyDelete
  4. Part main rebut tiang tu, sape main dengan ai mesti tension.. kehkehkeh..

    ReplyDelete
  5. betul sgt kak..skang nie budak darjah 3 pun dh ade bf..

    ReplyDelete
  6. aah pernah main rebut tiang kat sekolah. hahahaa

    ReplyDelete
  7. Tulah skrg dgn dulu sgt lain..budak2 dah advance

    ReplyDelete
  8. sgt setuju, SA.
    anak2 dara aida, nak maintain kan diorang tradisional mcm dulu.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah