Tuesday, December 1, 2015

Takziah Siti Nurhaliza Keguguran


Semalam aku terbaca tentang pemergian Pak Yus Jambu...hari ni terbaca di Instagram yang Siti Nurhaliza Keguguran kandungan yang berusia 2 bulan. Taksiah buat Siti Nurhaliza. memang sedih bila sesuatu yang diharapkan untuk menguatkan kebahagian pergi sekeip mata..macam tu jugak dengan adik aku yang baru- baru ini kehilangan. Adik aku jugak keguguran dan disahkan hamil luar rahim. Dia pun dah selamat menjalani pembedahan. Kini berehat di rumah di Seremban..
Semoga Siti dan keluarga arwah Pak Yus Jambu tabah mengahadadapi kehilangan ini...

Innalillahhiwainnailaihirojiun....


5 comments:

  1. baru je terbaca pasal tokti keguguran..kesian die..

    salam takziah buat mereka berdua..al-fatihah..

    ReplyDelete
  2. insya allah..lepas ni ada lagi rezeki...
    salam takziah buat dato ct

    ReplyDelete
  3. Takziah siti nurhaliza..moga siti tabah dan sabar

    ReplyDelete
  4. takziah..kakak cik nor pon keguguran jgk tatkala usia kandungan msk 2 bln..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah