Thursday, December 31, 2015

Kuala Sungai Baru Dan Hampa

Hi korang...

ini citer last week...misi mencari ikan segar...gara- gara terlambat maka tak dapat la hasilnya...tapi takpe..misi yang sebenar adalah jalan- jalan dengan kereta baru Ibu si kembar...alhamdulillah...mereka dah bertukar kereta baru yang lebih besar sesuai dengan family diorang yang dah membesar...besar la kan sebab si kembar dah besar..belum lagi bertambah family....

bila nampak laut memang merengek- rengek la si kembar tu nak mandi...panas berdenting maka tak bagi mandi tapi cicah kaki je kat tepi laut tu...tak lama pun..sebab panas...Uwan pun tak sihat kan...makanya masam mencuka la muka si kembar...


walau panas berdenting tapi cuaca sangat baik dan pemandangan cantik


kakak Dania setia menemani adik - adik nak merasa air laut..dah lama diorang tak mandi laut sebenarnya


jadi la...dapat main pasir pun dah cukup kan...

Tunggu Uwan betul - betul sihat baru kita pergi berkelah ye anak- anak...bulan 2 nanti nak ke Kedah...so boleh la kita ke Penang terus...masa tu nanti baru pi jalan- jalan...ok? tapi susah gak nak berjalan sebab kakak ada tusyen...

Hari ni last day 2015...sebak plak nak tinggalkan 2015 yang penuh cabaran....semoga 2016 datang dengan kebahagiaan...amin...

10 comments:

  1. kalo lambat sikit mmg abis kan along..mcm kat kampung mertua lieya laaa... bot naik jek semua dah pakat serbu...kalo lambat mmg tgl yg tak best2 leh....

    eh lame tak dgr kisah mak si kembar.... kem salam ye along...

    ReplyDelete
  2. aduh tgk pun dh tau pns berdeting.... kalu lama2 duk situ blh itam kui2...

    ReplyDelete
  3. selamat menyambut tahn baru kak..:)

    ReplyDelete
  4. lama dah tak balik Kuala....

    Sal tag sis ya:

    http://www.kisahpondokkecil.com/2015/12/year-end-new-year-giveaway-by-aynal-m.html

    ReplyDelete
  5. budak budak memang suka main air kan :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah