Wednesday, December 9, 2015

WW: KENANGAN LONTAR BELAKANG


Hi korang...

Camana tadi tengok adegan seksi burung puyuh aku....hehehe....sajer je bikin panas dan buat korang terliur kan...well utk wordless hari ni aku nak ajak korang lontar belakang ( throwback) kenangan zaman kecik - kecik dulu...cer tenok kat gambar tuh...sapa pernah jadi mangsa pijak belakang badan Abah?zaman sekarang tak tau la kalau ada anak- anak jadi mangsa pijak belakang...aku dulu pernah..rasanya la..macam pernah alami dan macam pernah tengok adik- adik aku jadi mangsa pijak belakang Abah or pakcik2 sedara kitorang...hangin jer badan masa tu bila kena pijak belakang....selalunya yang sulung la yang kena kan....hehehehe....kalau sekarang ni...nak suruh anak- anak pijak belakang...hurm..panjang lebar tazkirahnya..ada lak yang cakap tak logik nanti...ye la budak- budak sekarang advance extravaganza bijaknya...tak caya cuba suruh...nak tak diorang buat....silap hari bulan mintak upah plak....

6 comments:

  1. Sy stuju 100% apa akak kata tu...anak buah sy klu pijak blkang atoknya rm1 satu mlm.klu tiap mlm xke bertengkek upah dia dpt.hihi

    ReplyDelete
  2. Selalu sgt dulu time kecik2..pijak2 belakang arwah bapa..semua tgl kngn

    ReplyDelete
  3. kan dulu kekecik selalu kena buat macam tu, pastu duk tanya dah ke bah,sikit lagi... buat tanpa redho je hihi :)

    ReplyDelete
  4. aku pijak bdn mak aku ... urut2 cabut uban ...mmg dpt upah 20sen le ...50 sen la .. ikut byk mana lama mana

    ReplyDelete
  5. Paling tak menahan bila bapak sedara kata, kau pijak ke tak.. tak rasa pun.. huhuhu.. badan kita yang bam bam dia kata tak rasa hape.. badan batu apa..

    ReplyDelete
  6. Oh, bab ni saya selalu ngelat tau! Kalau kena pijak belakang arwah abah ke atau disuruh cabut uban, masa itulah saya selalu sakit perut tak tahan nak pergi toilet. Buat alasan je tu sebenarnya malas. Tapi arwah abah saya hebat, tahu aje anaknya nak cari peluang melarikan diri ^_^

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah