Wednesday, April 27, 2016

Suriaamanda Usung Buah Hati Terbaru

Hi korang..

Aku ada buah hati baru...heheheh...bukan cik abg baru...cik abg yang tu ada tersimpan kemas dalam hati..hehehe..ni buah hati baru yang aku usung ke hulu ke hilir...jangan terpedaya dengan tajuk di atas ye..gimmick je lebih..sedangkan orang tak kisah pun...

Hanya nak reward diri sendiri..hasil kerja dan hasil blogging..combined so beli la handbag baru...nak beli lagi besar jenama tak mampu..tunggu aku dapat rezeki terpijak...lagi pun dari beli handbag rega boleh bayar deposit kereta, baik aku beli kereta lagi satu kan?


tadaaa...jenama ELLE


Aku dah rasmikan Sabtu lepas masa pi event..

Harga?

RM469..

Beli kat ne?

Kat Isetan KLCC...mula2 nak amik Carlo Rino...dah pilih dan nak pi bayar dah..ntah cane ternampak plak yang ELLE ni...terus terpaut hati....ah..pejam mata rembat je la...

So..cukup ye...ini je reward untuk diri sendiri untuk tahun ni...moga ada rezeki lebih lagi akan datang...

Aminnn.....

Cantik tak handbag baru aku?

9 comments:

  1. wahh seronoknya bila dapat beli reward utk diri sendiri. rasa berbaloi penat lelah kan.

    ReplyDelete
  2. Janji hati puas, ada apa pada harga! Ya tak, SA? Tahniahlah sebab dapat reward diri dengan handbag baru. Kalau ada rezeki lebih, rezeki terpijak sana-sini, boleh beli 2,3 lagi ^_^

    ReplyDelete
  3. cantik dan simple..lagipun hitam senang nak matchkan

    ReplyDelete
  4. Cantik n simple. Tgh bekrira2 nak beli gak ni. Bila dah jadi mak2 ni kene beli yg senang dipegang disangkut ke bahu. Tapi kekadang asben yg pegang hahahaha sbb kite sibuk kelek anak

    ReplyDelete
  5. Bila lagi nak rewards pada diri sendiri kan.. ;)
    Biasa buat untuk orang, sesekali diri sendiri pun nak kena jaga jugak.. ;)

    ReplyDelete
  6. cantik!!! betul tu sesekali perlu ada rewards untuk diri sendiri.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah