Wednesday, April 13, 2016

Ya Allah..Berikan Kesembuhan Buat Mak..

Hi Korang...
Maybe Korang dah tau kan Mak aku sekarang dalam Ward sebab sesak nafas...doktor sahkan jantung Mak bengkak Dan paru-paru berair.. Ya Allah..dugaan yang baru ni memang menyentuh hati..keadaan Mak agak lemah Dan terpaksa bernafas menggunakan oksigen...kalau tak guna Mak akan mengah...
Terima kasih kepada yang komen Di fb aku..really appreciated.. Malam ni aku jaga Mak...esok tukar adik aku yang lain plak..

Sekarang ni Mak tengah tido..tido yang kurang Lena Dan kurang selesa..
Ya Allah kau tenangkan la ibuku...berikan peluang rehat buat Mak...


Mak takut...takut nak tido sebab nafasnya pendek...puas aku pujuk..


Aku usap2 tangan Mak dengan harapan agar Mak boleh Lena tido...tapi Mak meracau...aku plak makin risau sebab kalau keadaan Mak macam ni rehat nya tak cukup...keputusan makin teruk nanti....

Ya Allah aku mohon agar Di beri kesembuhan buat Mak..semoga Mak kuat semangat melawan kesakitan...dalam keadaan Mak macam ni sokongan Dan kata2 peransang amat penting...

Malam ni Mak kena puasa pukul 12am...pagi esok Mak kena amik darah..

Mohon doa kalian agar dipermudahkan urusan Mak..


8 comments:

  1. Ya Allah..sabar ye SA..banyak kan berdoa..semmoga mak SA cepat sembuh..

    ReplyDelete
  2. Sabar banyak2 kak... Moga2 mak cepat sembuh... Adik doakan

    ReplyDelete
  3. semoga mak akak cepat sembuh..sabar yer kak sa..

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan urusan along sekeluarga ya

    ReplyDelete
  5. semoga mak akk dilindungi Allah Taala, sabar banyak2 yer dengan karenah org tua. Sy pernah melalui saat2 ni

    ReplyDelete
  6. Semoga Allah permudahkan segalanya...
    bykkan berdoa..bersabar...
    nieyl doakan semoga mak akk cepat sembuh..AMinn

    ReplyDelete
  7. Dalam sakit tu nesti mak gembira sebab anak dia boleh teman dia SA.... moga mak diberikan kesembuhan yer.
    Camne mak sekarang SA?

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah