Saturday, April 23, 2016

Rasa Segar Sepanjang Hari Dengan Minuman Botani Terbaik

Hi korang...

Pernah ambil minuman Botani?Tak pernah? meh aku nak bagi tau ni... Nia Ultimate merupakan makanan tambahan yang di rumus khas untuk kesihatan dan boleh diambil setiap hari. Di datangkan dalam 2 elemen iaitu Nia Vera dan  Nia Ultimate mampu membuatkan anda berasa sihat sepanjang hari. Aku dah merasai kehebatan minuman kesihatan ni dan sememangnya rasa kesegaran bertambah setiap hari..bangun tido pun senang sekarang ni...dan yang paling penting TIADA KESAN SAMPINGAN....

Aku ni plak kerja memang tak serupa orang takdenya masuk 8.30 pagi tu kang sharp keluar opis pukul 5.30 petang..non hado okey....selalunya paling cepat aku balik pukul 7 malam..tak pun pukul 8 or 9 malam...tengok pada boss la...cepat dia balik merasa la aku balik cepat...hehehe..untuk itu aku perlukan makanan tambahan yang boleh  buat aku segar sepanjang hari...hadir plak Nia Vera dan Nia Ultimate ni...memang pucuk dicita ulam mendatang la kan..bagai disorong bantal...tepat pada masanya...sekarang menjadi amalan nak pulak aku memang ada masalah gastrik sebelum ni kan...takpe..kita usaha untuk sihat kan..selebihnya biar Allah yang tentukan...

Jom kita berkenalan dengan product ni...



NIA ULTIMATE JUICE ( Mengandungi Vitamin B17 dan Antioksidan)

Rumusan 13 dalam satu

1.  Manggis - membantu menyeimbangkan sistem kelenjar endokrin disamping menyembuhkan peradangan

2. Durian Belanda - menyerang sel kanser secara efektif dan semulajadi, disamping melindungi sistem kekebalan tubuh.

3. Ekstrak Buah Naga - diperkaya dengan serat yang membantu melancarkan sistem pencernaan manusia. Secara tidak langsung dapat menghindarkan dari risiko kanser usus.

4. Ekstrak Kranberi - sumber yuang bagus bagi serat vitamin C dan vitamin E serta dapat mengurangkan risiko mendapat penyakit jantung, darah tinggi, strok, kencing manis dan obesiti. 

5. Habatussauda- komponen aktif seperti thymoquinone dan alpha-hedrin yang dikenalpasti dapat bertindak juga sebagai anti radang, anti mikro dan juga antiparasitik.

6. Ekstrak Stevia - merupakan pemanis semulajadi yang sangat seuai untuk pengidap diabetes dan golongan yang mementingkan kesihatan dan penjagaan diri

7. Ekstrak Biji Aprikot - kaya dengan B17 atau amigladin disyorkan untuk makanan tambahan harian bagi tujuan kesihatan umum terutama mencegah dan merawat penyakit kanser.

8. Kiwi - berfungsi mengawal kolestrol dan darah tinggi

9. Delima - antioksida yang bersifat antikanser dan melambatkan proses penuaan.

10. Ekstrak kurma - kaya dengan vitamin, karbohidrat, dan fiber. Berupaya juga membantu mengurangkan kolestrol di dalam badan.

11. Ekstrak Anggur - mempunyai kandungan antioksida yang tinggi dan dapat bertindak menghalang racun radikal dari merebak ke dalam sel badan 

12. Ekstrak Belalai Gajah - Bertindak sebagai antikanser, antidiabetik, antioksidan dan antiradang

13. Epal Hijau - Mengandungi Antioksida yang bersifat antikanser dan membantu sistem pencernaan



NIA VERA

Sejenis minuman yang dirumus daripada Aloe Vera dan pati Kurma Ajwa ( kurma nabi) untuk membanu mengekalkan kesihatan sistem penghadaman dan memperbaiki kesihatan secara keseluruhan.

Kurma Ajwa kaya dengan kandungan serat yang tinggi, manakal aloe vera mampu menyeimbangkan pH optimum dalam usus

Gabungan Aloe Vera dan Kurma Ajwa membantu dalam proses penyerapan nutrient ke dalam usus, memudahkan proses penghadaman, pencernaan, mencegah masalah sembelit dan meningkatkan keupayaan sistem imun.


Cara penggunaan Nia Vera

3 sudu (20ml), 2 kali sehari sebelum makan
goncang botol sebelum digunakan
boleh diminum terus atau dicampur jus buah- buahan


Cara Penggunaan Nia Ultimate Juice 

2 sudu (20ml), 2 kali sehari sebelum makan
goncang botol sebelum digunakan
boleh diminum terus atau dicampur jus buah- buahan



Setiap pagi aku akan ambil 3 sudu Nia Vera sebelum sarapan....the best part kan..sampai office aku akan berlari ke toilet dulu...buang apa yang patut...lega perut tau...lepas tu boleh sarapan macam biasa...banyakkan minum air...


Nia Vera Best....



Nia Vera dan Nia Ultimate Juice ini keluaran Nia Amira Health & Beauty dan merupakan product keluaran Malaysia yang mempunyai sijil GMP di bawah Muslim product.
boleh digunakan tanpa was- was ye...

Nak cuba?

Jom layari lama media sosial diorang...

Tel : 019-3709002, 
010-4029002 
atau 
010-4019002


Selamat Mencuba....



5 comments:

  1. Sally try yg Nia Vera, mmg cuci habis semua benda! Hahahaha

    ReplyDelete
  2. Menarik juga produk nih.. Boleh cuba sebab tengok kandungannya semua semulajadi..

    ReplyDelete
  3. kolin pun suka giler..senang pergi toilet tau..hahhaha

    ReplyDelete
  4. mak diya dlu kena telan daun belalai gajah tu smpai muntah2..skrg ni dh senang kan nk cegah kanser..tak perlu telan smpai mntah2..suka suka!

    ReplyDelete
  5. bahan-bahan yang digunakan menarik untuk dicuba....

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah