Wednesday, April 6, 2016

Ragam Anak- Anak Di Pantai Pengkalan Balak Melaka

Hi korang...

Semalam aku up citer menu berkelah kan..nak la amik gambar sepanjang setengah hari kat Pantai Pengkalan Balak tu...tengok ragam anak- anak aku main pasir dan mandi laut tengah panas..mula2 janji nak main pasir je..tapi terus mandi plak..dah bagi tau panas...nanti hitam..nak gak mandi..kejap je katanya...hurm..layan kan je la...


Qhaira bangun pagi sangat so kurang tido..terus dalam kereta dah kena ekon terus tido...


semua kena janji makan nasi lemak dulu baru boleh main pasir...


seronok makan di tepi pantai sambil borak- borak kosong


Amboi Adeliya..bab posing bagi kat dia


Anak dara aku jangan cakap la..selpie mmg no 1


Okey jom main pasir..abaikan botol arak kat tepi tu...pencemaran betul...


mama panggil Qhaira terus tunjuk peaceeee....


leka Qhaira...Kakak Dania temankan dia 


Mak budak baju merah tu yang lebih2 nak mandi laut...ayahnya jadi guard...


tgok la tu ha...amboii...


Semua dah naik sebab dah ckp panas..semua dah hitam legam..hahahaha...Qhaira kan pakai  seluar pendek..apa berbelang kakinya...


tgok la Qhaira tu..ada je aksi spontan dia..


brgurau dengan adik beradik sepupu is a must...


gambar ni paling aku suka..tgok Qhaira tu...rasa nak kunyah je dia...comel..


Well...puasa hati...dapat berkelah walau musim panas..janji semua happy especially mak abah aku...

weekend ni tk tau apa plak aktiviti...rasanya lebih kepada kemas rumah dan nak mengecat kot...tak pun..lepak umah makan- makan time je...

Nak keluar selalu tak leh la...musim panas kan...

9 comments:

  1. haha..gambar last tu..awat Qaira buat muka lagu tu??Besar dah sikembar tu ye SA..

    ReplyDelete
  2. Atottooo comel je anak dara kak sa. Mohon selpie dgn kc. Kc gila selpie gak hahahaha.

    Alhamdulillah kak sa spent good quality time with family. Bagus utk hilangkam stress kan? ^-^

    ReplyDelete
  3. Bestnys dapat kumpul ramai2..g berkelah lepak2 mkn2 huaaa lama dah tk kumpul lagu ni nfan adik beradik sbb semua jauh2

    ReplyDelete
  4. Wahhh..bestnye berkelah tepi pantai..dah lama tak rasa suasana berkelah camni...bila la dapat berkelah camni lagi?huhu

    ReplyDelete
  5. qhaira tu awat comel sangat...bak tangan dia sikit akak nak kunyah...hahaha...comel je gaya dia kan suka nau orang amik gambo dia le tu...berkelah time panas2 gini kalau duduk bawah pokok tu kire ok la lagi...tapi kalau nak hadap tepi pantai tu memang tak bole tahan la dik...cuaca panas campor udara laut lagi teruk rase dia tau...

    ReplyDelete
  6. wah sonoknya berkelah. lama tak merasa bentang tikar pastu makan reramai ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah