Friday, April 1, 2016

Tips Berguna Untuk Penjagaan Muka



Hi korang...

Wanita sememangnya obses dengan kecantikkan especially kecantikkan kulit muka, takde wanita dalam dunia ni suka kulit muka mereka rosak, kusam dan tidak sihat kan.semua menitik  beratkan kecantikkan muka sebab ianya aset penting buat wanita. Ada yang anggap ala..tak perlu nak jaga sangat as long as suami sayang...bukan macam tu..zaman serba moden ni macam- macam penyakit timbul kan..memang jarang kita dengar penyakit berkaitan kulit muka tapi tak mustahil ada kanser kulit. Sebab tu penjagaan muka dan kebersihan perlu di ambil kira.Mencegah lebih elok dari mengubati kan..

Jom baca tips2 yang diberikan di bawah mengikut masalah kulit muka yang sering di hadapi oleh semua wanita.Semoga tips berikut dapat membantu.








So..tips dah ada kan..jom kita mulakan penjagaan muka mengikut masalah kulit muka yang kita hadapi.semoga tips diatas dapat membantu kita semua. Semua orang nak cantik kan...nak cantik kena la jaga muka dari basic...bukan bermakna guna product paling mahal untuk cantik tetapi guna bahan- bahan di sekeliling kita pun boleh kelihatan cantik...Aku sekarang selain dari menjaga kebersihan muka aku guna aloe vera gel dari The Faceshop...gunakan set product pencuci muka Tea Tree Oil Cosmoderm..alhamdulillah kulit muka dah kembali elok, jarang ada jerawat batu...setakat jerawat kecik2 tu je ada tapi tak lama..

For me tak perlu keluarkan belanja yang mahal untuk menjaga kulit muka..lagi mahal product tu lagi teruk result muka kita kan..sebab tak semua produk sesuai dengan kulit kita sebab tu la akhirnya kita back tu nature, di sekeliling kita ada je bahan- bahan yang murah tetapi mujarab..

Setuju?

7 comments:

  1. paling scary dengan kedutan tu la SM...huhu
    skang tgh cuba2 nak avoid dr cepat kedut...hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul2.. part ni yang den tak goma.. huhuhu..

      Delete
  2. Thanks share tips ni kak.. =) aina jarang ada jerawat.. Tp kalau ada tu tanda stress tahap petala ke tujuh la tu. Hihihi...

    ReplyDelete
  3. Sape tak nak cantik kan..?
    Semuanya ada di dapur.. tinggal nak rajinkan diri untuk buat je.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah