Sunday, April 24, 2016

Sarapan Roti Sardin

Hi korang..

Selamat hari minggu...sarapan apa korang?

ini bukan sarapan hari ni ye..ini sarapan Jumaat lepas...pagi tu aku sarap roti sardin...kenyang sampai ke tengahari...sedap sebab kuah kari...aku kalau makan roti canai ke, roti telur ke mesti cicah kuah kari...baru la sedap giler..



Sampai tumpah2 kuah tu ha...

kalau roti sardin ni aku suka letak bawang ngan cili skit...kalau sardin semata macam hanyir kan...

lain orang lain tekaknya...ye tak..

Selamat hari minggu korang...hari ni nak lepak je...malas nak kemana- mana...

6 comments:

  1. suka mkn roti sardin ... tp nk roti sardin tak campur ngan sambal ... maknanye cuma sardin dan bawang je kly bubuh sambal tu ... jd x sedap tekak ai

    ReplyDelete
  2. sedapnye...lama tak makan sardin ni

    ReplyDelete
  3. ish sedapnya lapo plak walaupon baru bedal sebungkus nasik lemak
    hahaha dasarrrrrrr

    ReplyDelete
  4. ada org boleh makan macam tu je kan. kami kat rumah pun prefer letak bawang sikit

    ReplyDelete
  5. Saya x pernah berjaya makan roti sardin.. tak boleh nak masuk..
    Kalau roti telur or roti planta tu ok lagi..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah