Friday, November 18, 2016

Kemeriahan Sambutan Karnival Keluarga Tahunan Fiesta Magica, IJM Land Seremban 2

"Fiesta Magica, A Journey Through Fairy Tales and Trails Happy" Tema Karnival Keluarga Tahunan IJM Land Seremban 2

IJM Land Berhad ( IJM Land) Seremban 2 menganjurkan Karnival Keluarga Tahunan  di perkarangan Pejabat Jualan IJM Land. Karnival ini berjaya mendapat sambutan orang ramai dengan bertemakan "Fiesta Magica, A Journey Through Fairy Tales and Trails Happy". IJM Land berjaya menjadikan karnival ini sebagai salah satu event tahunan dalam kalendar khas IJM Land yang sememangnnya mendapat tempat dihati pengunjung mahupun bakal pembeli secara amnya dan ini juga merupakan aktiviti yang sangat di nanti-nantikan.

Menurut Pengurus Besar Kanan IJM Land, Encik Hoo Kim See, penganjuran aktiviti keluarga-centric dengan sokongan padu  penduduk  dan bakal pembeli Seremban 2 akan sentiasa menjadi perkara yang paling  bermakna bagi IJM Land


Pengunjung yang hadir di Karnival ini



"Kami percaya Seremban 2 membangun dengan slogan 'A Place Great untuk Live' - adalah lambang perbandaran yang ideal,lengkap dengan kemudahan yang menyasarkan pasangan muda dan keluarga yang mahu menikmati persekitaran hidup yang selamat di lokasi yang strategik, " tambah Encik Hoo Kim lagi. Selain itu IJM Land Seremban 2 telah mengambil inisiatif mencipta paparan yang mempersonakan dan mampu menarik perhatian pengunjung yang sememangnya suka dengan kisah dongeng. Untuk itu "Tunnel Of Love" dicipta dengan ribuan LED berbentuk Cinderella Pumpkin Carriage, Giant Mushrooms dan banyak lagi sehingga akhir tahun ini. IJM Land juga telah menganjurkan Pertandingan Photo yang ajaib, yang bermula dari 13 November-18 Disember. Dengan jumlah hadiah wang tunai bernilai RM3,000 untuk dimenangi. Pertandingan ini akan menggalakkan penyertaan pengunjung dan penduduk untuk mempertandingan gambar yang cantik dan kreatif.




Pengunjung yang berkunjung  ke karnival ini dapat menyertai pelbagai aktiviti yang disediakan oleh pihak IJM Land antaranya "Perhimpunan cosplayers dan Pertandingan Kostum Cosplay" di Seremban 2 . Pengunjung berpeluang menyaksikan watak- watak 'aksara' kegemaran mereka yang mengambil bahagian dalam perarakan Cosplay dan pertandingan.Sememangnya aktiviti ini sangat mendapat tempat di hati pengunjung dan telah berjaya menarik perhatian  serta mendapat banyak penyertaan. Pengunjung juga dihiburkan dengan persembahan menarik si Ahli silap mata. Pengisian aktiviti terbaik disediakan sepanjang karnival ini berlangsung memandangkan ramaai yang teruja dengan cerita fantasi dan dongeng. Sambutan berunsurkan tema ini ternyata mencipta kejayaan buat IJM Land Seremban 2. 


Peserta yang mengambil bahagian dalam pertandingan Costume Cosplay


Pemenang pertandingan Costume Cosplay



Kempen Derma Darah


Percaya dengan konsep  menyumbang semula kepada masyarakat, Anak muda Malaysia Movement (YMMNS), Persatuan Belia Xiang Lian dan Persatuan Kwang Tung N.S - dengan IJM Land sebagai penaja utama - telah juga menganjurkan kempen derma darah semasa karnival ini berlansung Termasuk pemeriksaan percuma dari Perundingan Perubatan Cina Tradisional (TCM). Pemeriksaan tulang belakang dan postur pemeriksaan percuma, kaki, lutut dan juga tayangan scoliosis.

Mr Hoo Kim See berkata penganjuran karnival dengan penglibatan penduduk akan mengukuhkan hubungan mereka dan juga mampu membina kepercayaan penduduk dan bakal penduduk terhadap IJM Land dalam menyediakan pembangunan dan perkhidmatan yang terbaik untuk mereka

"Aktiviti seperti ini dijalankan setiap tahun dengan objektif untuk memupuk perpaduan, menyatukan semula persahabatan dan menggalakkan gaya hidup sihat di kalangan masyarakat Seremban 2 pemastautin penduduk Seremban," kata Encik Hoo.

"Kami mahu menggambarkan kepada penduduk dan bakal pembeli bahawa IJM Land meletakkan komitmen yang terbaik untuk meletakkan pelanggan-pelanggan kami di tengah-tengah segala yang kami lakukan, sentiasa menyampaikan pada masa yang sesuai dengan kualiti yang tinggi dan sikap yang hebat, dan kami ingin memberi jaminan penduduk dan bakal pembeli bahawa apa sahaja yang kita lakukan, kita sentiasa mendahuli dan mengutamakan mereka sebelum sebarang keputusan dibuat. "

Pelbagai informasi lanjut tentang Pembangunan IJM Land di Seremban 2 disediakan dan anda boleh terus mendapatkan info dengan melayari laman ini: www.seremban2.com.my

9 comments:

  1. tu la SA memang meriahlah, lain pd yang lain

    ReplyDelete
  2. salam kak SA

    wah banyak aktiiti yang ada di IJM2 ni yaa....

    ReplyDelete
  3. mmg meriah, mcm2 acara ada... lampu2 tuh lawo nya

    ReplyDelete
  4. Meriahnya. Bukan budak-budak ja suka ni, mak budak pun suka ni

    ReplyDelete
  5. Meriah betul..banyak pulak tu xtvt kat sana

    ReplyDelete
  6. meriahnya. banyak aktiviti.

    suka betul cosplay tu. hehehe

    ReplyDelete
  7. Meriahnya.. Enjoy la kalau budak budak ke sini kan..

    ReplyDelete
  8. Kreatif betul pemaju nak tarik perhatian orang ramai

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah