Tuesday, June 19, 2012

Dah boleh harap..


Last saturday kat kg...Lisa kerja...so pagi2 dia dah pi kerja dan jarak dari kampung ke Seremban x de la
jauh mana..so..anak dia tinggal...budak2 ni sgt behave cuma lasak...
x nak tido..asyik nak main jer....Nasib baik Kakak Dania ada..dapat la Wan ngan Wan  Lang masak,
mama lak tgh demam...lalok jer makan ubat...tp sempat la tolong jaga kejap...

 Aressa ngan kakak...main apa ntah...bising mulutnya
 pose kejap...
 ntah apa yang di tunggang..benda ni bentuk silinder dan kena pam angin...x tau la apo namo eh....
 dah bertiga sekali naik....havoc rumah...

At las t penat...nak tido.....mcm ni la rutin harian si kembar ngan kakak...
pandai jer kakak layan adik dia, dah boleh harap dah...adik sendiri jarang nak jumpa kan...adik sepupu pun ok...
jgn x percaya...Dania dah ada 2 adik  hasil perkahwinan ayah ngan umi baru dia tuh...sepasang lagi...
cuma dah jumpa adik perempuan..yang baru lahir ni tak jumpa lagi...
hari tu diorang nak dtg rumah tp masa tu tgh semua jatuh demam..so x bagi la diorang singgah..
takut berjangkit ngan baby kan...


1 comment:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah