Friday, June 22, 2012

Si Kudut Pulang Akhirnyaaaaa...

Si Kudut Balik??????Oh My Englishhhhhh!!!!!


Siapa si kudut ni????
sapa lagi..adik aku yang sengal la...yang belajar kat Unimas tu...
Ahad ni dia balik untuk cuti semester 3 bulan  setelah hajat nak buat intersession tu 
terpaksa dikuburkan...dah penuh katanya...
kali ni dia pulang bagi mengacaubilaukan (eh ada ke ayat ni?) hidup aku
di sampaing menjawat tugasan yang dah lama di tinggalkan iaitu 

BIBIK kepada

Ainnul Dania Huda
Ezzara Adeliya
Ezarra Aressa

Hilang beban mak aku...especially beban aku.....x memasal kena gantikan tempat dia sepanjang dia takde..
hahahahahaha....


9 comments:

  1. Selamat kembali ke pangkuan keluarga buat si Kudut. :)

    ReplyDelete
  2. hangguk hang...aku kudut sbb ikut ko mse mude2 dlu ngeng..sume slh ko la..

    ReplyDelete
  3. wakakakaakkakaakka...yessss! yessss!! yessss!!!!

    ReplyDelete
  4. sian si kudut..nyesal x balik hihi..takpela kudut layan bebudak walaupon penat tp seronot =)

    ReplyDelete
  5. Bestnya kan cuti lama2.. Rindu pulak kat zaman study dulu..

    ReplyDelete
  6. part time bbysitter yea.... berjasa ni... kakak kena lah balas jasa...hheee

    ReplyDelete
  7. best la ada bibik sementara x bergaji. sy pn mcm tu la kalau adik dtg umah lepak2.. walau sekejab, rasa ringan skit blh bibikkan dia..

    ReplyDelete
  8. wahhhh !!! 3 bln ada PA. Best. Best. Best.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah