Tuesday, June 5, 2012

Selesai Majlis Pihak Perempuan


Gambar masa bersanding ni banyak..aku tepek mana yang ok jer la eh...bukan x ok...
yang senonoh sikit utk di tonton umum..hehehehe...kenapa tak tepek gambar aku?laaaa...
dah tentu2 aku yang pegang kamera..mesti la banyak gambar org lain kan...

 masa ni rombngan lelaki dah sampai
 panas terik...kaler nampak ko mcm x kena la Dik Ai...
 pengantin baru Zafrul dan Dik Ai...yg pengantin perempuan tu la kazen aku..
 panas terik...
satu2nya gambar yang ada gambar aku...
 antara hantaran utk pihak lelaki
 coklat
 perfume
 set penjagaan diri

semua hantaran...

next entry majlis persandingan kat sebelah lelaki plak..

bersambung...


3 comments:

  1. muka pengantin perempuan mmg iras2 muka adik beradik along la..
    jarang cousin ada muka iras2 ni

    ReplyDelete
  2. Cantik.. ai like that color.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah