Tuesday, June 26, 2012

Ni la kerja 3 Org Anak Dara Aku...


Kalau ketiga2nya dah berkumpul...gamat rumah...bising..sorang ni kuat menjerit..sorang ni asyik menangis..
ngan ada yang besar suka mengusik...tapi kalau takde..senyap sunyi plak rumah..
Ni la ragam anak2 aku...

Kakak ajar adik baca alif ba ta..Adeliya tergaru2 kepala nak ikut..
at last dia malas nak layan kakak..dia belek2 majalah Upin Ipin yang dah lunyai diorang kerjakan
Ntah katun apa yang buat diorang ralit...kakak melayan...

Buah2 hati mama ni...jgn nakal boleh tak?
kesian kat Wan la...Atuk pun dah x leh nak pakai elok2 duk rumah..asal pakai elok jer..masing2 kerumun
ingat atuk nak pi kuar jalan...pandai betul...siap dah set time..
agak2 dah sampai time..atuk duduk diam jer..terjerit2 la diorang ajak atuk jalan
dah tu...sapa plak yang ajar kan...ikut kan ajer la Atukkkk.......


8 comments:

  1. twin ke tu??? comel laa... mata si kecik tu dekat sgt dgn tv tu.. heeeeheee

    ReplyDelete
  2. memang sungguh happening bila diaorang berkumpul ya

    ReplyDelete
  3. untungnya u sis ada anak buah kembar....
    your doter pun sronoks lah ada kawan kan....

    ReplyDelete
  4. lorrr ku henggat anakmu dua orangg..tiga ghupernyer...hiksss

    ReplyDelete
  5. Siti Saliza
    - budak2 memang comel..tp si kembar ni...dah la comel..nakal..lasak plak tu...

    ReplyDelete
  6. Rasp
    -kalau dpt lelaki lagi untung..kat rumah i kurang lelaki...

    ReplyDelete
  7. CNN
    - Anak aku sendiri sorang jer,si kembar tu anak buah aku...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah