Saturday, June 23, 2012

Confirm Takde Sapa nak Curi..


Korang berani buat macam ni?aku.....kalau org tak nampak ok kot..tp aku org pertama kuar dari masjid lepas solat...hahahahahaha...


Ni elok diamalkan oleh kaum2 adam yang nak pi solat setiap hari jumaat kan?
pencuri pun takut nak dekat...

5 comments:

  1. Hehe...siapa punyalah tu kan... Semayang tu dah bagus Dah, yang pi curik selipar org pasai apalah..

    ReplyDelete
  2. dengan selipar, dengan mangga tu semua kena angkot dek pencuri! haha

    ReplyDelete
  3. hahahaha!!! lagi mahal besi tu dari selipar jepun kot.

    ReplyDelete
  4. hahaha! lagi mahal besi tu dari selipar jepun kot.

    ReplyDelete
  5. hahahaahhaha lagi elok dia manga sekali tepi tiang...kalu mcm tu rasanya pencuri dapat lagi syok...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah