Tuesday, June 5, 2012

Jom Menjoyah!!!


Pemandangan biasa kalau kenduri kendara di kampung2...sesi bungkus2 lauk memang x tinggal
kenapa aku amik gambar ni? sebabnya...sbg tuan rumah aku sangat la menyampah bila sesi bungkus2 ni 
terjadi bila kenduri sedang berlangsung dan tetamu masih lagi ramai...
bila kami check ngan pakcik kami..dia siap ckp..xde pun suruh bungkus cepat mcm tu..tp memandangkan kenduri ni kenduri dorang...dan dorang ni jugak yang keja kuat....hurm..lantak la...
cuma pada aku..apa la salahnya tunggu majlis tu dah nak abis ke..ni takde..tghari time org tgh ramai dtg tu diorang buat operasi....kalau kat umah aku....x dapek de....

6 comments:

  1. eh betul tu sis...mmg selalu jadi mcm tu kan....tetamu masih ramai lagi tapi yg dok kat dapur tu kemain syok membungkus....nak sound kang kate kite kurang aja ....tapi tu laa realitinyer.....bile jadik mcm ni, elok amik catering je kan....jgn harap dpt bungkus2 nieh...

    ReplyDelete
  2. aku pn nyampah sesi bungkus2 ni
    renyah sgt rsenye
    kalo nk bungkus, bungkus la sdiri

    ReplyDelete
  3. awalnye sesnye sesi membungkus mknn..takut x cukup utk bakal tetamu yg hadir petang nnti
    follower ke 448

    ReplyDelete
  4. eemm.. biasa.. nak pulak kalau lauk sedap..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah