Monday, June 4, 2012

Cerewet Sungguh

Orang lelaki kalau pi shopping memang cerewet kan? mencari barang dia jer 2-3 jam...
huh...ini kisah cik abg aku tuh...dia sgt la cerewet...x kisah la dalam bab beli apa pun....kali ni aku bukan setakat cakap jer..tp siap bukti lagi okeh..ni kisah friday sebelum aku jatuh sakit tuh...

 dari satu floor ke floor yang lain...dari Isetan ke Metrojaya...x jumpa berkenan di hati....

pegang...letak...pegang....letak....sudahnya xde beli pun....
dtg dengan tangan kosong..balik pun dengan tangan kosong....apa pun takde...
cerewet????sangatttttt......


3 comments:

  1. ha ha ha...cik abang nak beli kasut ke? nak beli kasut mmg kena cerewet..ekekekkeke

    ReplyDelete
  2. haha.. memang setuju! en.teman pun sama cerewet! :D

    ReplyDelete
  3. eemm.. kita yang penat sebenarnya tapi takpe, lepas tu ada habuan menanti utk kita.. hehehe..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah