Friday, June 29, 2012

Rasa Nak Berehat...Pantai or Jeram?


Aku dah penat...inginkan rehat...tp x tau nak pi mana...ingat nak pi sebelum puasa..
ye la..kang pi time puasa ada ckp aku gila..panas2 buta kan..bercuti amenda time puasa..Bulan September nak terbang ke China dah..
Kalau korang kat tempat aku la kan...which one you prefer?
Pantai / Jeram?

 Rindu nak dengar desiran ombak
 rindu nak rakamkan keindahan pantai
 Rindu nak meniti titian batu.. > ni jeram kat kg aku
Rindu nak menikmati kesegaran air jeram dan bunyi deruan airnya...ececece......

Arghhhhhh!!!!!!Aku penat....
Aku nak rehatttt....Aku nak tenangkan fikirannnnnnnnnnnnn...

**mood bercuti...tp xde plan lagi..acaner tu Johan?**


14 comments:

  1. MQ malam ni nak gi makan kat jeram.. Lama tak gi sana...

    ReplyDelete
  2. kalau gi pantai tak suka mandi..jln2 sambil tengok matahari terbenam..tp kalau gi jeram..sejuk brrr...mandi syok..hehehe..

    ReplyDelete
  3. Salam kenal.
    Suka pergi pantai.

    ReplyDelete
  4. Pantai, sah jadi gelap. Jeram, sejuk tahap gigil. Kalau bawa bebudak seronok la.

    ReplyDelete
  5. saya suka g jeram2 ni airnyer sejuk !

    ReplyDelete
  6. pantai pangkor bestttttttttttttt

    ReplyDelete
  7. jeram..sebab skrg musim panas

    ReplyDelete
  8. kalau nak mandi jeram, kalau nak jln2 je pantai kot. hehe..

    ReplyDelete
  9. ai lagi suka jeram.. kurang skit sunburnnya..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah