Tuesday, June 19, 2012

Malu2 Kucing La Konon....sekali kena gigit.....


Kisah kat kg ari last week...kat umah Mak Lang ada kucing...banyak...selalunya kucing datang jer..
tp ni kucing mak lang sendiri...Tompok namo eh..Adeliya ngan Aressa mmg kalau nampak kucing excited..
selamba jer diorang merangkak laju2 konon nak kejar..
"catttt" mula mulut x henti2 sebut cat..

 tgok jari Aressa...takut2 dan malu2 nak usik...
 pas tu tompok buat dek...dia try acah2dari depan lak
 sempat dia terkekeh nakal...
 ni cubaan nak cium tompok...

memberanikan diri gerammm sgt kat tompok...di tariknya telinge tompok...sekali tompok bengang..
digigitnya lengan Aressa...bukan la gigit kuat..just gigit manja2 je..Aressa terperanjat 
terus meraung tak hengat...ha.....berani sgt kan....

v


v


v

dia diam terus bagi susu...


tapi x serik....masih jugak nak ushar2 si tompok...
lasak dan degil memang perkara biasa...geram betul ngan tingkah laku si kembar ni...mana Adeliya..
time ni dia tidur...

4 comments:

  1. ahahahahhaa kan dah kena ngappp...hehhehe nagis tekujut tu...hehehe comel

    ReplyDelete
  2. Bitt
    - macam berani sgt kan...ha rasakan...

    ReplyDelete
  3. alohh..shian dia kena gigit ngan tompok yer..hihi.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah