Tuesday, June 12, 2012

Gaya Dania dan Sepupunya...


Tak yah la aku menceceh panjang2, bila tiba bab anak dara aku ni...
korang tengok gambar jer la...oh yess..both of us sukakan merah...banyak baju kami sama kaler..
Baju yang dia pakai tu baru jer beli..temankan Wan eh pi beli seluar..atuk lak berkenan
hurm...terus beli...baju budak lagi mahal dari dewasa..RM70...tp puas hati la sebab ada manik2 tu...

 pose 1
 pose 2
 pose 3
 pose 4
 pose 5
 pose 6
 Dengan Zikri..adik sepupunya...
 pose 2
 pose 3
 pose 4
 pose 5
 pose 6
 gaya rock la sangat..
last pic...

Korang perasan tak?
Dania dah membulat kan?tgok pipi dia...penangan 2 minggu duk umah...
geram rasa nak geget jer pipi dia tuh...
hahahaha....muka sepesen jer ngan sepupu eh...
Entry ni spesel untuk Acu kat Sarawak...rindu kat anak2 buah eh ni...cuma aku takde gambar terbaru si kembar...kekangan masa jugak faktor utama aku tak amik gambar...
pemalas pun yer jugak...hahahaha....
Buat Acu..kalau ko baca entry ni...mak dah buatkan tempoyak banyak giler utk ko...dalam peti ais dah berbotol2...bukan botol kecik..tp botol bapak gedabak...minggu ni aku balik kalau sempat aku amik gambar..rasanya tunggu la ko balik..nak pos2 kat ko aku takde masa nak layan..
(muahahahahaha gelak setannn....)



7 comments:

  1. feveret kaler ni..den pon suko meghah nyalo2 ni..hehehe

    ReplyDelete
  2. dkna pon suka merah..tapi kalau kita yang dewasa tak digalakkan pakai merah sebab memainkan perasaan kita..merah tanda garang kan?? ;p

    ReplyDelete
  3. wah ..bukan main lagi anak dara kak long posing2.. :-)

    ReplyDelete
  4. Comel sgt dania.... Kemain posing lentok2 hah.... Konpom ni belajar dari mamanye hihihi

    Tp lieya suke la baju dania tu.... Mmg glem dgn lip lap lip lapnyer....

    ReplyDelete
  5. Dah pandai posing2 nak dara nii yee...Nnt bila dah beso boleh tengok smula gambar yg comey nii..

    ReplyDelete
  6. Amboi pandai anak dara ekau posing yo..

    ReplyDelete
  7. ai suka color merah tapi anak dara ai tak..
    anyway.. ur daughter cantik.. pandai posing.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah