Friday, June 22, 2012

Potong Bawang Tapi Terpotong Jari..Acanerrr????


Sapa tgok Dejavu Di Kinabalu @TV3  Petang semalam?????
Aku xde la mengikuti sgt..tp memandangkan nak masak ..maka au pun siang sayur siap bawak stok bawang dari bawang kecik sampai la bawang besar..semua aku siap2 kupas kulit eh konon nak senang
masa next masak nanti kannn...kejap2 mata pandang tv..kejap2 mata tgok bawang...tp fikiran aku melayang 
ke tempat lain..entah macam mana..terhiris jari aku sekali..jari telunjuk plak tu...

 gambar masa kejadian xdo ye...ni gambar pg tadi masa tunggu train..duk fikir2 apa nak update kang ni...
semalam dah buat auto publish dah...nampak x kesan terhiris tu?
terhiris xde la dalam mana pun...tapi darahnyaaaaaaa...menjejeh2 pekat dan lekat...satu hal nak kena lap lantai...dah la aku ni mmg rajin kan.....

Haaaaa...ni jelas sikit kot...

so pengajaran eh..time masak...tumpukan sepenuh perhatian pada apa yang ada  di tangan ye...
kang x pasal2 ada yang jadi raja bersiung makan masakan aku...
hehehehe....
gara2 fikiran melayang ntah kemana...terus terpotong jari....apa la nak jadi...


6 comments:

  1. Hadooiiiii!!! Den plak terase ngilunyer..... Pedih je kan mule2 kene tuh.....

    Next time hati2 tau dear kang jari berparut2.... X cun dah cik abe nak sarung cincin nanti hihihi

    ReplyDelete
  2. Boleh jadi Raja Bersiung tu kalau makan makanan campur darah..~haha

    ReplyDelete
  3. tergiris tak rasa lagi..bila beberapa saat baru sakit kan..

    ReplyDelete
  4. adoiiiiiii~ acaneee? dracula la nnt sape yg mkn lauk berbawang darah tuh.. hehehe..
    take care sis...

    ReplyDelete
  5. Adoiii... MQ bila pegang pisau, mata memang tak reti pandang tmpt lain.. Takut terkena kat jari..

    ReplyDelete
  6. ha....berjangkit ar ngan org tuh sis....huhuhuhuhuhuuu.....manjang terhiris jari jea....aduhhaiii.... pedih eh usah dikenang......

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah