Tuesday, June 26, 2012

Tak Nak Kawan Mama!!!!!


Apa Kesssss????


anak dara aku ni la....buat lawak sampai aku gelak guling2....( kuang ajo mama ko kan?)
Aku tengok video klip Patah Seribu tuh....giler best lagu tu...
tgh leka2 aku ralit tgok tv...
terus dia dtg kat aku....
"mama....kawan dania cakap kan...suara dania macam Shila Amzah ni la..."
"what?????????"
aku terus gelak x hengat...giler perasan anak aku....suara dia memang la sedap bila nyanyi...
tp xde la sama ngan Shila Amzah tu....
aduhaiiiiii...masa taip ni pun aku gelak lagi...x leh ingat la...terus dia x nak kawan aku...
eleh...ckp time tu jer..x sampai 10 min ..dtg berkepit kat aku jugak...hahahahaha....
Dania...Dania...macam2 hal la...
sebab tu la mama sayangggg sgt kamu...


8 comments:

  1. sian dia mama neh... apesal la gelak2.. patut puji je skali.. hahaha.. sure dia malu sgt tuh.. hahaha~

    ReplyDelete
  2. kikiki..kelakar tol anak ngn si mamanya ni...blh pulak camtu erk...

    ReplyDelete
  3. hahaha... sapa x sayang anak... ahakz... teringat cerita awan dania...

    ReplyDelete
  4. dania.. samalah kita kawan aunt pun cakap suara aunt mcm shila amzah... hihiihiii.... rupanya kita serupalah dania..calit cikit..ye!!!

    ReplyDelete
  5. ko neh tak sporting langsungg tau...boleh plak bantai gelak..iyer kan jerklahh..nak gelak pon dalam hatey dah la hokey...ishhh ko neh sian si dania tuhh tau...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah