Thursday, June 7, 2012

Dania In The House


Dah besar panjang dah anak dara aku ni....tinggi melampai...sedara mara aku yang dah lama x jumpa dia
siap ckp...Dania ni sebijik macam mama eh masa budak2..laaa...dah tentu2 anak aku..
memang la muka aku kan...dulu kecik2 ikut muka my ex hubby...dah besar ni lebih ikut mama eh ni...

 mama...amik la gambar kakak...
 dengan kazen eh..Intan...kazen eh rendah je walau umur dah 9 tahun...dia jer meninggi...
 pantang hala kamera..ada jer aksi dia..
 aksi gedik x tinggal..
with Intan...mereka berkongsi bulan kelahiran...tahun jer lain...
Intan 24 Sept
Dania 25 Sept...ni lambat lagi birthday diorang...tp dah request nak macam2
ada anak dara macam ni la kan...belum anak teruna lagi...
kalau anak teruna....x tau la apa diorang mintak...


9 comments:

  1. eh..dekat2 tarikh beday aku jugak tu...hehe...

    besar dah anak dara ko yer...manis pulak tu...

    ReplyDelete
  2. mesra camera la katakan.. kekekeke budak2 skrg ni dh x mcm budak dulu2.budak dulu kalau nak amik gambar tersiput2 malu

    ReplyDelete
  3. comel betul model2 cilik nih...
    anak teruna belum mintak mama dah pengsan dulu..akekekke

    ReplyDelete
  4. Aksi gedik je?

    Aksi gedek takde?

    haha

    ReplyDelete
  5. pandai posing dan bergaya...comel

    ReplyDelete
  6. Budak2 sekarang memang mesra kamera :-)

    ReplyDelete
  7. Bulan yang sama.. beza hari je.. dak Kakak 20 Sept..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah