Tuesday, June 26, 2012

Wedding Lagii...dan Lagiii....


Aduhhh...majlis kawen lagi...tak pi kang..orang dah jemput..x baik tak pergi kalau xde halangan kan..
actually xde la rapat sgt ngan sedara belah Abah ni...tp dah kena paksa pi...maka berduyun2 la pi kan....

 giler lama aku peram citer ni...striking kan kaler baju perantin ni...
 pengantin perempuan ni..kazen Abah aku...kira..mak cik la pangkat dia kat aku...
 Abah aku ckp..ikut jer..sok2 abah dah takde korang x kenal sedara..-betul jugak kan??
 meja makan beradap
 anak dara aku bab posing x leh sapa pun lawan...
 bersanding...
 candid masa nak balik...
 amboiiiii....korang tgok anak dara aku pose...#sentapatimaknak....
pelamin yang indah...

Kepada pengantin..selamat pengantin baruuuuu...ooooo kahwin ngan orang dekat2 situ jugak....
senang..x yah gaduh2 nak balik raya mana dulu...
eh..eh....


5 comments:

  1. cantiknya pengantin sama padan lah ;-)

    ReplyDelete
  2. cantik pelamin
    tahniah kepada pengantin

    ReplyDelete
  3. MQ memang suka gi wedding orang... Rasa best je tengok pengantin cantik sangat... Paling best sebab food la.. Yummm...

    ReplyDelete
  4. chanteknyer baju pengantinn..biru firus ehh..chantek laa...:)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah