Tuesday, February 5, 2013

Jom Kongsi...

Binatang yang paling anda geli ??


a. cicak


b. ular


c. lipas


d. katak



e. lain lain binatang ...................(nyatakan)



Jom Kongsi Ngan Aku..nanti aku kongsi binatang apa paling 

aku geli..


15 comments:

  1. eiiii...bace soklan ni pun dah buat lieya geli geleman tau along!!!

    lieya mmg fobia dgn cicak n katak....mmg tahap bertempiaran lari laa kalo terserempak hahaahhaahah

    ReplyDelete
  2. cik u!!!pernah terserempak dua kali dlm umh!!!tidakkk.......

    ReplyDelete
  3. as-salam..ular plastik.

    pernah kena usik sampai menangis..tak tau kenape

    kalau ular hidup takut

    ReplyDelete
  4. a-cicak (sambil taip ni pun rasa geli..hahaha)

    ReplyDelete
  5. Semua di atas saya geli....camna tu...

    ReplyDelete
  6. saya b dan c...eeeeee...geli ler!

    ReplyDelete
  7. kalau akak.. semua haiwan tu setakat tgk ok je kot.. tp kalau suruh sentuh.. lipas yg akak tak suka sentuh sbb utama.. ia busuk.. lagi satu lipas takleh dok diam suka merayap2.. hehe... yg 3 jenis lagi setakat sentuh ok je... tapi haiwan yg akak paling geli ialah spesis ulat, lintah & pacat!! tengok pun geli, sentuh lagilah.. kalau org usik mau menjerit & meloncat..!

    ReplyDelete
  8. Semua kecuali ular. Ular tu saya takut. Huhu. Karang dia belit ke patuk je tak ke saje je. Pastu tambah lagi saya geli lintah bulan. Euuww.. slymer.

    ReplyDelete
  9. sume yg diatas lyn geli...
    ada gak yg lain... asal binatang yg geli.. mmg geli lah gamaknya.. hehehe

    ReplyDelete
  10. Geli dgn suma menatang tu. Taip paling geli dgn cicak. Sebab cicak pernah menceroboh dalam baju saya...eeuuwwwwww...

    ReplyDelete
  11. e. ulat beluncas! nak taip pun dh geli...eyyyy

    ReplyDelete
  12. opkos ler katak kakak manis...eee...x sanggup tengok pun...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah