Saturday, February 2, 2013

Model Tak Berbayar Econsave

Pergi Pekan Kuala Pilah pi cari rojak famous Rojak Brahim...jumpa..beli 7 bungkus bawak balik umah kampung...on the way balik Sri Menanti singgah Econsave...Hajat hati nak beli pisang emas..sekali xde plak jual pisang emas,dah plan nak buat lepat pisang..cari tempat lain la nampaknya....


nampak buah ni...labu agaknya...

si cantik manis aku ni bergaya ngan buah ni...

jumpa lagi satu buah x tau jugak buah apa...labu air la kot...

jumpa jugak udang besar2...RM55 sekilo...x beli pun..si cantik manis aku ni sibuk nk amik gambar...nak raya cina ni banyak.la udang besar2 kan..aku pi pasar besar pun banyak udang besar2...mcm2 size mcm2 harga...hurm...geram..tp kan...kalau kat umah aku...aku sorang je mkn....org lain x berapa nak...sakit perut la..sakit kepala la...tp ok jugak kan...aku sorang yg mkn..yg gemuk aku...yang puas pun aku...
okbai
posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. HAh...rojak berahim...ada gambo...kat mana...den balik palong nanti...leh den singgah.

    ReplyDelete
  2. wahh udang..... bestnyaaa... kecik labu.. mcm plastik je tgk.. ehehe

    ReplyDelete
  3. he he he...x pe...sok2 dah besar...mana tau rezeki jadi model berbayar pulak...opss...tapi yang baik2 punya la... of course...

    ReplyDelete
  4. Comel tengok model tu.. sekarang dah besar kan.. ;)
    Sama gak macam anak dara ai.. bila berjalan dah macam kawan rasanya..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah