Saturday, February 2, 2013

Rojak Berahim Antara Terkenal Di Kuala Pilah

Meh aku nak kongsi cite pasal rojak berahim ni...yess...antara yg famous di Kuala Pilah...sebut je semua tau..semua maksud aku org2 area Kuala Pilah la...warung rojak ni terletak di bazar melayu sebelah pasar Pekan Kuala Pilah...


beli 7 bungkus bwk balik rumah...

ermmm...yummy...bau dia menggoda iman...kuat bau dlm keta td...

Anak dara aku sempat pose masa nk mkn...

Yummmmm....dia sorang je 2 kali tambah...sib baik beli byk takut x cukup...

Ni pinggan aku.....

Asyik masyuk mak abah aku layan makan rojak...

Penangan rojak ni...masing2 kenyang sampai ke mlm...x nak mkn mlm ni...haha...siyes weh kenyang gile...mana org2 Kuala Pilah,Palong ke...Bahau ke...senang nk cari warung ni..bersebelahan pasar Pilah..tanya org2 area pekan tu...sure dorang tunjuk...aku sgt2 recommend...best!!!org Seremban x yah susah2..dorang ada bukak cawangan kecik kat pasar2 mlm area Seremban...kalau x salah aku kat Ampangan and Senawang...
posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. AIE,ROJAK KER MEE TU?TP MMG NAMPAK SEDAP LA

    ReplyDelete
  2. yes... kalau balik ke Kuala Pilah tengok moyang saya kat sana...mesti singgah makan Rojak Berahim nih...

    ReplyDelete
  3. Hailaa.. perut tengah lapar ni.. membayangkan, dapnye kalau dapat.. ;)
    psstt: masih ada lagi ke sekarang ye SA..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih ada lagi kat kuala pilah..nanti la tunggu keta baru i kuar i bawak u pi makan situ...

      Delete
    2. Masih ada lagi kat kuala pilah..nanti la tunggu keta baru i kuar i bawak u pi makan situ...

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah