Tuesday, February 26, 2013

Saya Dah Tak Sayang - Aidil


Seremban: Mahkamah Rendah Syariah di sini, semalam diberitahu bahawa pelakon jelita, Rita Rudaini Mokhtar pernah dua kali meminta cerai sepanjang tempoh perkahwinannya dengan pemain bola sepak kebangsaan, Mohd Aidil Zafuan Abd Radzak.
Mohd Aidil Zafuan, 26, berkata demikian pada prosiding permohonan cerai kali kedua selepas tidak bersetuju dengan kenyataan isterinya untuk tidak bercerai di mahkamah berkenaan.
Rita, 37, tiba di mahkamah jam 9 pagi sambil ditemani beberapa rakan manakala Aidil Zafuan, 26, tiba bersama bapa dan abangnya kira-kira jam 10.45 pagi.

Prosiding di hadapan Hakim Syarie Hamizan Mohd Nor yang mengambil masa 30 minit itu dimulakan dengan peguam Aidil Zafuan Noor Ariff Delia Ramli memaklumkan permohonan cerai itu difailkan anak guamnya pada 31 Januari lalu.
Foto RITA di mahkamah rendah syariah, semalam.
Foto AIDIL Zafuan mengaku sudah tidak sayangkan Rita.

Peguam syarie Datuk Mohd Zaidi Mohd Zain yang mewakili Rita mengesahkan perkara itu dan memaklumkan anak guamnya tidak bersetuju dengan permohonan Aidil Zafuan selaku plaintif, malah Mohd Zaidi juga mencadangkan supaya diadakan perbincangan melalui Jawatankuasa Pendamai untuk kedua-dua pihak bersemuka selepas plaintif meninggalkan rumah lebih setahun lalu.


SUMBER

11 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah