Friday, February 15, 2013

Sudah Mau Pulang


Bibik kudut ni nak balik Sarawak dah utk last Semester dia esok...pas ni x jumpa lagi ntah baper bulan..bulan 7 baru balik untuk practical or latihan industri sebulan kot..dah abih tu abih la....
tunggu untuk graduation day la plak...semua pakat nak pi Sarawak tgok dia Grad..x tau la hujung tahun ni ke atau awal tahun depan...
pas ni kitorang kat umah dah xde bibik dah...xde sapa nak mop lantai...kemas rumah, jadi bibik si kembar ngan Dania..xde sapa nak bawak aku jalan2 dah...
wakakaakakakakaka....
Jangan marah eh kudut..nanti kena jual...

22 comments:

  1. gd luck utk dier ye

    ReplyDelete
  2. wah suke npak org atas..si pari ni chemburu ngan sy yg lg hot dr die..plus die ngah nangis sbb sy nk tgglkan die..takot rindu le tuh..hahaha sudah la long oiii...terbongkar sudah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cemburu? Pelease la kudut oiii....hahahahahahahaha...

      Delete
  3. gud luck juga utk adik !

    banyak jasa tuu ! .. ;)

    ReplyDelete
  4. hehe dah takde bahan nk buli2 bibik tecit tu lg ek...hihihihi

    all the best to adik ya.

    ReplyDelete
  5. semoga bibik kudut grad dgn cemerlang...:)

    ReplyDelete
  6. cantik sangattttttttttttttttt bibik diaaaaaaaa! ;p

    ReplyDelete
  7. muda lagik ye bibik kudut tuu.., ehhHHE

    ReplyDelete
  8. DIA BELAJAR KAT UNIMAS KER?
    KALAU G SARAWAK,KITA JUMPA K ^_^

    ReplyDelete
  9. All the best to bibik..he he

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah