Thursday, February 7, 2013

Aku Tak Mampu...Korang Mampu?


Betul Tak?
Aku x mampu..korang mampu?
Aku antara yang tergolong dalam keadaan/ situasi macam ni sebab susah untuk orang berbaik sangka ngan aku...Pelik kan? Aku sehabis boleh cuba berbaik sangka ngan orang tp sebaliknya apa yang aku dapat...
Makan dalam wooooo...perit sampai terbawak2 oleh perasaan....
Korang caner plak?
Bukan senang nak puaskan hati semua orang kan?

8 comments:

  1. asyik baik sangka ngan org je.. orng buruk sangka je ngan kita mauhahaha x pe lah akak apa pon allah je yg tahu niat dihati kita kan

    ReplyDelete
  2. nak puaskan hati semuo memang bukan mudah...janji kita dah cubo sebaik mungkin...kan..??

    ReplyDelete
  3. kak, kte pun tak mampu sejujurnya :)

    ReplyDelete
  4. memang pon... susah nak jaga hati orang.....

    ReplyDelete
  5. mmg susah nak puaskan hati semua pihak..
    ape2 pun, kita cubalah sebaik mungkin, klu org nak kata jugak, terpulang lah pd mereka..
    rambut sama hitam, tapi hati lain2..

    ReplyDelete
  6. itu le kan ..susah nk ubat penyakit hati yg x puas2..

    xpe yg penting Allah tau niat n bisikan hati kita :)

    ReplyDelete
  7. kita besanye judge org based on their appearance..huhu
    yg tu susahnye.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah