Wednesday, February 13, 2013

Vroomm...vroom.....vrommmmmm....


Sapa nak ikut Si Kembar jenjalan......jom......Adeliya sedia menjadi driver aunty2 dan uncle2 semua....
Jangan pandang sebelah mata...Adeliya hebat tau......

 apa pandang2..x percaya?
 seee.....putar...putar...
 Lihat mataku...cantik kan? aksi Aressa sebagai co-pilot..
meh amik Aressa la..penat dah jadi co-pilot..Aressa nak jadi pilot..tp x dapat...kakak Adeliya tak bagi pun...

Kisah si kembar yang nakal amat semasa dia Muar...
macam2 aku nak kongsi ngan korang...tp mood masih x datang...aku hidangkan korang ngan gambar2 anak2 buah dan anak aku jer la...mereka umpama nyawa..disaat hati sedang terluka...
senyuman mereka menjadi penawarnya....
semoga allah panjangkan usiaku untuk melihat mereka membesar menjadi anak2 yang berguna...
Amin...


6 comments:

  1. amboi.. amboi nak masuk formula 1 ker beso nanti... budak2 mmg bangga dapat pegang streng...

    ReplyDelete
  2. geram tgk bebudak comey ni

    ReplyDelete
  3. fuyooo..
    kalo letih blh la tukar driver nnti..
    hehehe

    ReplyDelete
  4. Elo si tomey....kaki sampai tak? hehehehee...

    ReplyDelete
  5. aikk...terluka naper? mehler story mory dengan adik manis kakak manis... hu hu hu... apa apa pun...chillex kay... kita strong... jangan tunjuk yang kita ni lemah sangat...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah