Friday, February 8, 2013

Nostalgia....


Sapa pernah makan benda2 kat atas ni....haaaaaa....sgt2 nostalgia kan....
yang mana antara yang kat atas ni korang suka?
meh komen sama....
Aku suka yang no 1, x jumpa lagi la zaman sekarang...kalau x nak gak tunjuk kat Dania,
at least dia tau benda2 ni kan...setakat no 3-4 tu banyak kat kedai2 runcit...
Ya allah...rindunya zaman2 dulu...kalau la boleh putar kembali....
nak jugak balik ke zaman tu...leh main kejar2, main getah....
kan?

19 comments:

  1. saya suka makan.. tapi da lama x jumpe semua tuh.. ehehehehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku suka chewing gum tu...tp x jumpa lagi la...

      Delete
  2. saye suke sugus..heee

    mmg nostalgic zmn mude2 remaja..mmg lasak..tp bebudak skg byk ngadap lappy, ipad,tv jek..kan..huk

    ReplyDelete
  3. chewing gum tu memang terbaik..sedap sgt sampai tertelan hihi

    ReplyDelete
  4. so nostalgialah yang..
    sy paling suka yg 1 & 4..
    wangiii sgt bila makan..
    sedapnya..mana nak cari ni..

    ReplyDelete
  5. suker chewing gum, sedap sampai telan begitu saje... payah nak dapat sekarang ni

    ReplyDelete
  6. saya suka yang 1,3 dan 4....feberet masa kecik2 dulu...

    kalu da makan chewing gum tu..pastu buat letop² dalam mulot...pap pup pap...bunyiknyer...hahahahaha

    ReplyDelete
  7. no.2 tu.. baru2 ni dpt goodies org kawin.. sukaa sangat sbb dpt makan.. susah nak carik kat kedai dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yer ker...mesti dia mengulang kembali nostalgia masa kecik2..kan?

      Delete
  8. Yg no 1 tu bubble gum ke....klu dia, mmg saya suka sbb boleh buat belon besar2

    ReplyDelete
  9. suka2...semua ni jajan masa kecik2 dulu... macam kak lily...chewing gum tu telan cam tu jer... yummy...

    ReplyDelete
  10. Oh semua jajan kegemaran saya tu.. Chewing gum selalu beli..yang lain susah nak jumpa.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah