Wednesday, February 13, 2013

Cendol Kuala Pilah

Sambungan misi mencari rojak Kuala Pilah, ingat tak? x ingat tgok DISINI, sebelum beli rojak tu pekena 
cendol dulu..antara cendol tersedap di pekan Kuala Pilah ni...bersebelahan kedai rojak tu...
minum cendol Mak Lang aku belanja ok...hehehehe...sesekali katanya...cuaca yang panas memang sedap layan cendol kan...

 my lovely Dania dan Acunya...
 aku amik cendol jagung..setapppp...RM1.50 semangkuk...
tu Mak Lang aku tgh layan cendol..mak pun suka..

Cendol adalah sgt sedap x manis sgt, rasa la gula kabung nyer...cuckup santannya..
memang 2 gerai ni jer yang penuh hari2..
sejuk kejap tekak minum cendol...segar sikit badan dalam cuaca yang panas...
then dah tapau rojak terus balik semula ke rumah Mak Lang....


11 comments:

  1. aummm.. sedapnya makan cendol tuh...

    ReplyDelete
  2. terus la den raso nak poie merempit kek kolo pilah ni! bahahaha

    ReplyDelete
  3. MURAHNYA..MAKAN MS HARI PANAS NI CONFEM BEST

    ReplyDelete
  4. suka cendol tapi xleh ambil selalulah huhuhu

    ReplyDelete
  5. sedapnyer cendol..
    tak leh minum byk2 sgt.. cepat muak

    ReplyDelete
  6. Rasanya sy pernah mkn sekali kat sini la SA...mmg layan cendol dia...org pun ramai kat kdai dia nih!

    ReplyDelete
  7. ha yang ni den suko...kalau balik sano den mesti singgah makan cendol awesome ni... ala kakak maniss...cam no ni...tibo2 den ghaso teringin pulak ni... nampak gayonyo akak manis kena belanjo den la ni...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah