Sunday, February 3, 2013

Menu Lunch Today

Korang dah lunch???aku baru lepas lunch ramai2 kat kg ni...ditemani hujan renyai2...


Kari ikan mayong mabeless...

Sambal udang petai

Betik mengkal goreng

Kailan ikan masin..

Burpppp....alhamdulillah syukur nikmat...seronok mkn ramai2...laju je masing2 berselera....korang mkn apa lunch td?meh la share...
posted from Bloggeroid

17 comments:

  1. Kawe lom makan apa2 ni....lapar ni.....uhukz

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. x do la bosar do...sesekali berkumpul beramai2...

      Delete
  3. perh....nak menitik air liur ni, sedap betul menu ari ni

    ReplyDelete
  4. sedap yeee haiyooo ikan mayong tu buat tak tahan

    ReplyDelete
  5. makan sambal udang petai gak hari ni..

    ReplyDelete
  6. Sedapnyaaa menu tu semuaaaa... kita lunch mkn bihun sup ja, sesekali tak masak nasi tuk lunch.lhehe..

    ReplyDelete
  7. Pizza....hari ni tak masak sebab baru beli lauk...sedapnya ikan mayong tu

    ReplyDelete
  8. sambal udang petai pling menyelerakan

    ReplyDelete
  9. tang kailan ikan masin dengan sambal udang petai tu ai jeles... huk huk huk... hari ni x masak banyak2...just kari ketam tanpa santan, sayur sawi goreng, ikan tenggiri masak kicap dan sambal belacan ajer... hu hu hu...

    ReplyDelete
  10. terliur pagi2 ni tgk lauk2 ni semua...
    laparrrrrrrrrr

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah