Friday, March 11, 2016

Aktiviti Masak Belum Bermula...


Hi Korang...Korang pun tau kan aku ni jenis suka masak dan suka bawak bekal pi keja kan..so Kat rumah baru ni walau dh duduk 2 minggu aku masih blom mula masak...masih dlm proses menyesuaikan diri lagi...mood masak tu lom Mari la...ye la xde kawan masak kan...dulu Kat umah lama ada kawan yg hobinya sama...ada gak aku skodeng2 dapur ni..ada je benda wajib ada yg tak ada..contohnya lesung Batu...diorg x guna lesung..sedangkan utk aku lesung tu sgt penting...periuk pun xde..eh ada tp bapak besar..x pe la slowly aku beli...
Tu gambar Kat atas tu aku mkn ...mcm lapar sgt plak...habis licin...makan sensorang ke? Ishhh...xde la...dh tentu makan berdua kan..


12 comments:

  1. hehehe.. dia suruh you diet dulu SA.. ;)

    ReplyDelete
  2. Slowly la kak...payah kalau mood tak sampai ni..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas ni kalau dh ada mold bertambah la Sally ye tgok akak up menu hari2

      Delete
  3. masak kena ada mood baru jadi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Lea..xde mood mmg hasilnya telur Mata kerbau je la ngan nasi kosong..huhu

      Delete
  4. xpe kak..makan luar pn xpe..sorang je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makan Kat luar pun mahal sekarang ni

      Delete
  5. Blh bli brg ckit2..blh msk nnt d rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dh beli barang cuma periuk ngan Batu lesung je blom ada lagi....

      Delete
  6. yes setuju. lesung batu amat penting.
    kita kan anak melayu, lesung batu wajib ada.
    teringat time adik aida kawin, mak beli kan dia lesung batu mahal kat kg jawa,melaka.
    antik punyer.
    tapi, dia masak? nan hado!!!!
    anak dah 3, masak? hmmm nan hado!!!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah