Wednesday, March 30, 2016

WW : 7 tanda Kolestrol Tinggi

Hi korang...

Kolestrol sangat bahaya..kalau terlebih boleh memusnahkan jantung dan sistem badan kan..Kolestrol tinggi bukan hanya terdapat pada orang gemuk..orang kurus pun boleh dapat kolestrol tinggi. Sebab apa tinggi? sebab pengambilan makanan berkolestrol tinggi yang berlebihan.

Jom kita baca tanda- tanda kolestrol tinggi


















So jom sama- sama check..

Ada tak tanda- tanda atau simptom di atas melanda korang. Kalau ada cepat2 pergi jumpa doktor dan ubah diet pemakanan korang.Menjaga pemakanan adalah langkah terbaik...

Sama- sama menjaga jantung kita...

12 comments:

  1. mcm ada tanda2 laa...alamak...cepat rasa ngantok..huhu

    ReplyDelete
  2. bagus sangat perkongsian ni..
    terima kasih ye :)

    ReplyDelete
  3. yang muda pun boleh kene kolestrol tinggi. Tak kira umur dah sekarang ini

    ReplyDelete
  4. Cepat rasa mengantuk. Kaki kebas :(

    ReplyDelete
  5. Alamak..mcm separuh simptom2 tuh ade kat falsya jer..

    ReplyDelete
  6. Hari tu ada buat pemeriksaan kesihatan, paras kolesterol ok tapi kalau tak berjaga-jaga dari sekarang, memang berpotensi mempunyai kolesterol tinggi tu.

    ReplyDelete
  7. Kolestrol mmg tggi pun..huwaaaaa... takuttt

    ReplyDelete
  8. Kolestrol mmg tggi pun..huwaaaaa... takuttt

    ReplyDelete
  9. terima kasih atas perkongsiannya.. setakat nih tak de lg lah..:)

    ReplyDelete
  10. kite ade buat bekam dekat amswellness ni. best..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah