Tuesday, March 29, 2016

Jeruk Memasin Buah Lobak Kembalikan Nostalgia Zaman Persekolahan...

Hi korang..

Baru- baru ni kan aku pi Melaka..ntah macam mana terjumpa jeruk dalam botol ni...teringat zaman kecik2 dulu..selalu beli kalau balik sekolah...mesti beli asam ni...tapi asam ni masin giler plak..kalau terasa nak kudap baru aku makan..hehehe...harga plak murah la 80 sen sebotol..



Sedap pada mereka yang dah biasa makan...

Aku yang dah lama tak jumpa asam ni baru nak makan semula..tapi tak makan banyak la..seketul- seketul kecik tu je makan bila aku ngantuk depan PC...cerah mata..hehehe...

Memandangkan masin dan masam skit..jangan la makan selalu..bila perlu je..

Kang tak memasal dapat darah tinggi plak....

2 comments:

  1. dah lama tinggalkan asam-asam ni sebab bila ada depan mata, asyik nak kunyah aje..hhe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah