Monday, March 21, 2016

Selamat Pengantin Baru Jihan Muse & Ungku Hariz

Takde angin, takde ribut..pokok pun tak goyang tau2 Jihan Muse dan Ungku Hariz dah selamat bergelar suami isteri. aku memang tau diorang berdua ni dah lama bercinta..tak sangka diorang tamatkan zaman bujang kan..pandai diorang simpan rahsia..sakute sangat2..

Jihan plak makin lama makin cantik sekarang...korang notis tak? berbeza dengan Jihan diawal kemunculan dia dalam persada seni tanahair dulu.



Terserlah keayuan Jihan Muse dalam busana perkahwinan dia...


Nuur Jihan Muse, 33 Tahun

Ungku Hariz Faizal Ungku Mohamed Fadli, 31 tahun


Credit gambar IG Jihan Muse

Tahniah kepada pelawak, pengacara dan pelakon Jihan Muse, 33, sah bergelar isteri kepada pasangannya yang juga pelakon Ungku Hariz Faizal Ungku Mohamed Fadli, 31, setelah mengenali sejak tahun 2007 lagi.

Cantik pakaian mereka, dari busana rekaan Rizman Ruzaini nampak sweet dan sangat sesuai buat kedua mempelai.   Solekan oleh Saidatul Nisa dan Bosco Ryzal juga menaikkan seri.

suka sentuhan Saidatul Nisa...ko tak cantik terus jadi cantik...kan?

6 comments:

  1. jihan dulu dengan jihan sekarang emmang banyak beza..makin cantik..dulu comot je..ehheh

    ReplyDelete
  2. dgr ura2 gosip kata bln 5 tp tup2 bln 3 langsungnya... pandai mereka simpan rahsia...
    n bagus jgk kak, takde mcm retis2 lain nk bt majlis kawin siap bt sidang akhbar bagai pastu mula lah kecoh psl penajaan lah apa lah kan....
    tegak jihan ngn ungku nih tup2 bt majlis lg bgs gini... jnji bt yg wajb terus

    ReplyDelete
  3. Semakin cantik jihan ni...alhamdulilah semoga selamat melayari bahtera perkahwinan....SA, jgn lupa kad kahwin ye hehhe

    ReplyDelete
  4. bila tengok masa mula-mula masuk raja lawak..selekehnya dia....sekarang cantik.

    ReplyDelete
  5. moga kekal bahagia hingga ke jannah

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah