Monday, March 14, 2016

Happy Birthday Aleesya Qhaira Wilda


Happy birthday to you....happy birthday to you..happy birthday to Qhaira....happy birthday to you...
Semoga Qhaira membesar menjadi anak yang bijak, anak yang baik Dan di sayangi selalu. Hari ni genap usia Qhaira 2 tahun..dh meningkat usia 2 tahun ni Qhaira makin lasak, makin nakal, makin bijak especially bila berkata2..walau perkataan yang keluar belum jelas betul Dan masih pelat Qhaira tetap penghibur kami...
Tunggu hadiah mamalong ye...tak sempat nak bagi hadiah..sapa suruh birthday tengah bulan kan?
Mama pun baru je nak sihat ni...


6 comments:

  1. hahaha.sapa suruh birthday tengah bulan kan..mcm mana tu.dah dia nak kuar tgh bulan x leh tahan-tahan. takpe hujung bulan ni tuntut hadiah dari mamalong ye. tergelak sorang-sorang saya...

    ReplyDelete
  2. Oh... dah 2 tahun ye SA
    Cepat aje kan
    Happy birthday Qhaira sayang..

    ReplyDelete
  3. hepi besdayyy~~ :D

    2 tahun ye..Adam pun 2 thun tahun nu, tp bulan 8. Tp qhaira nmpk lg besar..huhu

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Lahir Qhaira..
    Moga membesar menjadi anak kebanggaan keluarga.. ;)

    ReplyDelete
  5. Happy besday Qhaira moga membesar dgn yg kuat dan sehat dan moga berjaya dunia akhirat...kejap je dah 2 tahun kan...nanti pejam celik pejam celik dah nak.anto ke skola...hal hadiah pulak SA jgn riso bior lambat asalkan ada gituuuu...hahaha

    ReplyDelete
  6. hai qhaira...
    eppy besday dari acik aida ye :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah