Thursday, April 5, 2012

Cukur Jangan Tak Cukur


Tajuk macam nak cukur apa jer kan...cukur jambul la..padahal gunting sikit jer..takde la nak cukur...
dah besar pun si kembar...tp tu la...di bantainya menangis melalak x hengat....mcm nak kena sembelih jer lagaknya...padahal just potong rambut sikit jer...kesian kat Adeliya sebab dia demam..pas tu mcm terkejut..x tau la sapa yang tercucuk gunting kat tgh kepala dia..ada luka sikit la..itu pun baru2 ni jer perasan...patut la malam tuh dia meraung macam apa...

 Ketua Kg dari Kampung kami sedang merenjis air apa ntah..tidak ketahuan
 gunting sikit jer tok buat syarat..
 Nampak Aressa mcm tido..tp dia tgh meronta2 tuh
 Wan dalam usaha nak memujuk
 Korang tgok Aressa tuh...mcm cubaan melarikan diri...
 Giliran Atuk plak...atuk bagi RM50 ko....waaaaa....korang jgn tak tau...sapa2 yg gunting rambut baby ni..kena letak duit sikit..huhu

Meriah bila ramai yg sudi nak joint acara ni...huhu,....banyak la si kembar ni dapat duit...
boleh simpan...nanti nak sekolah kan....sapa gunting kena bg double...x kisah la berapa kan...
itu untungnya anak kembar ni...masa ni diorang dah ok skit....panas kot dalam rumah...
apapun crowd dan sedara mara yang berkunjung memang ramai..
makanan pun habis sampai untuk pihak lelaki pun ada sikit jer...itupun sebab cepat2 selamatkan...



3 comments:

  1. wah, mesti masyuk kan collection dpt time tu...hehe

    tak cukur abis ke?

    ikut sunnah bagus kasi licin buang rambut dlm perut utk elak penyakit besar nanti...

    ReplyDelete
  2. kembar dah bercukur jambul..botak kan tak

    ReplyDelete
  3. Buat syarat je tu.. lepas tu cukur habis kan..?

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah