Wednesday, April 25, 2012

Amal Jariah..Rezeki yang Berlebih..Disedekahkan...


Ahad lepas..balik kg sekejap..memanjangkan rezeki untuk dinikmati bersama dengan  anak2 yatim Rumah Tunas Harapan Payung Seri Sejahtera, Seri Menanti.
ini kali kedua kami sedekahkan makanan kat sini...beras masa kenduri tu banyak berlebih..dah agih2kan kat adik beradik masih ada banyak lagi dan memang dah niat nak sedekah kat anak2 yatim ni...

 cuaca sangat panas hari ahad tu...
 dah sampai pintu masuk...
 block untuk belajar kot..
 Abah hantar Beras
 berikan kepada penjaga atau bapa diorang kat rumah anak yatim ni

Satu2nya rumah anak yatim kat kg aku..bukan xde rumah anak yatim lain kat Seremban...yang tu mcm dah
senang sgt sebab selalu jer diorang di jemput kemana2 majlis korporat..aku dulu PR kan
so aku tau la selok belok majlis2 yang emlibatkan anak2 yatim yang mana..
makanya...lepas jer pi umah anak yatim ni..balik umah maklang kejap..
nampak org tgh shooting drama kot..si Norman Hakim ada..Sariyanti ada..xde la nak singgah tengok..panas giler time tu...aku kan puteri lilin...puiii..hahaha...


6 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah