Monday, April 23, 2012

Suatu Ketika Dulu


Sabtu petang ari tuh...Dania keluarkan album lama dia jumpa dalam kotak kat tingkat atas...
pastu dia gelak2 ngan pak teh and makteh dia...aku masa tuh tgah baring2 tgok tv...ingat pasal apa..
diorang duk gelakkan gambar2 lama...hampeh sungguh...mmg tension bila tgok gambar2 tuh..
tgok la muka comot masing2...
aku pun snap...huhu...sajer nak letak dalam blog ni...


giler blurr gambar ni...memang la kan...dah tentu2 snap guna hp jer...aku nak gelak tgok rambut aku...
Lisa belakang aku tuh...ateh depan sekali dan cute sikit tuh dikno...
aduhai...cuma aku lupa tahun bila gambar ni...Lisa ckp lepas aku SPM...aku x caya...
giler cekeding aku kan?Lisa comot giler...hahahahahahah
penat aku gelak...korang jgn gelak plak tgok gambar ni....
korang ada gambar lama???

8 comments:

  1. ada..ada..mmg nk gelak tgk gmbr2 lama..deqla dulu rmbt lagi la dah mcm tempurung...haha...

    ReplyDelete
  2. eh...cun apa?
    aku pun suka tgk gambar lama2...mmg mengimbau kenangan habes...

    ReplyDelete
  3. hehe..apa2 pon sweet..kngan y xmampu diulang..hnya tgal sejarah..

    ReplyDelete
  4. banyak gambar lama dah rosak sebab asyik pindah randah.

    ReplyDelete
  5. kenangan terindah nih...hehe

    ReplyDelete
  6. Nostalgia kan bila tatap gambar dolu2.. ai nya gmbr hb dh seal.. so mmg xleh nk amik sbb elok terletak bawah sekali dlm box.. brg atasnya semua berat2 belaka.. simpan lak dlm stor..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah