Monday, April 9, 2012

Ragam Aressa


Kanak2 ibarat kain putih..putih suci...bersih hatinya...apa jer dia buat kita memang x rasa nak marah...
meragam macam mana pun tetap menghiburkan hati kita..
kan?
macam tu la anak2 aku ni...nak2 si kembar Aressa dan Adeliya....masing2 x sihat..tapi lasak ya rabbi..

 tgok la Aressa ni...ada jer tingkah dia yang buat kami semua ketawa
 tgok mcm mana dia hold sudu tu dengan gigi dia..sudu plastik boleh la nak oii...
 muka mintak pelempang...ko apahal????mcm nak cari gaduh kan?
 mengamuk menangis bila amik sudu tu dari dia
 suka gambar yang ni...
 mcm2 ragam la kamu ni Aressa

Buat muka sedih bila sudu tu terlepas...

Kalau orang x biasa menjaga kembar memang akan stress...nak2 bila dua2 x sihat...
Adeliya demam teruk tapi sgt lasak...tiba masa nak berdukung...aduhai...
Aressa pun sangat lasak...proses pembelajaran utk mereka kot..org ckp budak2 demam biasanya nak pandai sesuatu...dalam hal si kembar ni..dah nak masuk 11 bulan..baru pandai berdiri dan mula nak melangkah...berbeza dengan Dania dulu..8 bulan nak masuk 9 bulan dah pandai jalan..
lain budak lain keistimewaannya kan??



4 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah