Tuesday, April 10, 2012

Adeliya Demam Campak


Alahai...syiannya anak mama ni...sayu hati mama tengok dia..rupanya demam kuat dia sebab campak ni ha...
campak jenis halus2 tu...dah abih demam baru keluar..merah2 badan dah..patut la dia nyer ragam..
mcm2..tp dia lawan jugak demam dia tu..dia melasakkan diri dia sendiri...

 kuyu jer mata dia...harap2 x jangkit la dengan Aressa..kalau jangkit..abih la..Aressa tu manja terlebih...

ni mesti atuk letak calamine losyen ni....
sure gatal2 ni...dia kecik lagi mana dia nak tau kan...nak cakap pun x reti..yang dia tau merengek and menangis jer la kot...
Get Well soon yer sayang....aunti2 and uncle2 semua...doakan Adeliya yer....


4 comments:

  1. SIAN DIA...DEMAM NIE..MEMANG MERAGAM LA..SEBAB DIORANG BADAN MERENGAM2 KAN...KITA YANG BESAR PUN..KADANG2 XMENAHAN..NIE KAN PLAK DIORANG KECIK LAGI..GET WELL SOON DARLINK...

    ReplyDelete
  2. petua org tua cari daun bamboo tidokan atas daun tu..katanya elok hilangkan gatal

    ReplyDelete
  3. terjumpa info ni, pasal demam campak… sharing is caring :) - Demam Campak Berjangkit

    ReplyDelete
  4. Dak Nuha belum kena setakat ni lagi.. eemm.. risau gak ni.. sebab kakak n Adik dh kena awal..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah