Wednesday, April 18, 2012

Petrosains Part 2


Perjalanan diteruskan ke  Terowong Masa...mcm2 la kat dalam tu dan seperti biasa 
Dania adalah excited mencuba mcm2..mama eh mcm biasa ikutttt jer....
aku xde la nak ingat semua benda yang dia cuba tu...

 posing dulu kat depan ni...
 tiba2 ada Dinasour da....tepanjat mama..Dinasour ni leh nyanyi
 amik...mula2 gambar ni gelap..pasang flash baru ok....
 replika gunung berapi
 aku dah ckp kan..semua benda dia cuba..
 benda ni pun
 meriam angin
 kat sini lagi la dia suka..
 kumpul benda2 tu..pas tu lepaskan...mcm real tp sebenarnya tunjuk tangan jer...

sweet kan rama2 tu bertenggek kat bayang2 dia...dia macam molekul2 la...ada yang bentuk2 molekul tu aku x amik gambar plak..mama dah penat la...
ok la..pas ni entry last pasal Petrosains eh....nak tepek semua sampai bulan depan x abih citer...
sama macam kat umah...siap abah aku ckp..seminggu la kena dengar citer dia...huhu..
anak sapa? anak mama la pulak kan...



1 comment:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah