Thursday, April 5, 2012

Tukar2 baju..

Ada 4 persalinan ke 3 ntah...ini jer yang sempat aku amik gambar..giler kejam kan?
pas tu aku dah bz giler dah...nasib ko la teh..xper2 nanti ko bagi je gambar dari OP...pas tuh kita pulun buat entry kat sini....

Kajol NS...huhu....aku nak gelak sebab minah ni keras...tetiba ada cikgu tukang ajar buat gaya..
x lain x bukan cikgu eh Dania dan Intan...
aku x merasa pun pakai lenga...

macam best plak jadi minah jepun kan...

Lepas ni aku tayang gambar dia jadi puteri perak kot..ke aku yang rabun...tp aku suka la songket bunga tabur dia pakai...kaler hijau mcm tuh...
eh...macam nak pilih tema hijau jer aku ni...wakakaka...xde la...aku nyer majlis ntah tak tau bila...
leh berangan jer dulu...x rugi kan berangan ...hahaha...


6 comments:

  1. xpa long,....berangan tue kan pree...hahahahah dulu pun yus xbuat pun tukar2 baju nie....

    ReplyDelete
  2. ish tingat jaman2 kawin dulu...penat woo tukar2 baju gini....

    ReplyDelete
  3. suka tgk gelagat pengantin klu tukar2 baju ni

    ReplyDelete
  4. part tukar2 baju nie la best..

    ReplyDelete
  5. masa kawen tak dpt nak tukar bj sbb tak de size huk huk

    ReplyDelete
  6. Baju kimono tu nampak cantik.. sweet je ateh pakai..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah